söndag 12 februari 2012

Dag 17 - Vad är kärlek för dig?

Kärlek för mig är något helt underbart. Något man faktiskt kan känna till många. Vänner, pojk/flickvän, familj och djur till exempel.

Förhållanden:
När man är i ett förhållande tycker jag att det är extremt viktigt att man litar på sin partner. Det skadar mest en själv om man går runt och är svartsjuk på alla som växlar ord med den. Jag tycker att det är löjligt att bli sur på något bara för att man är bra vän med han/hon eller tar ut sin "ilska" på han/hon. Speciellt om man vet att han eller hon älskar en och skulle aldrig göra något för att såra ens känslor.

Sen tycker jag att man ska ha kul ihop. Kunna skratt tillsammans. Kunna umgås med varandras vänner. Visa respekt och omtanke.

Jag älskar känslan när man inte kan sluta le när man ser eller tänker på sin andra hälft.

Haha gammal smickrade bild på hjärtat!
Fotograf:http: Lisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar